بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان

کیوان بهرامی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سقز ، گویلی شهردار و دکتر خسروپور رئیس شبکه بهداشت امروز صبح در آستانه جشن قربان از بیمارستان شفا و بخش های آن بازدید میدانی به عمل آوردند.

کیوان بهرامی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سقز ، گویلی شهردار و دکتر خسروپور رئیس شبکه بهداشت امروز صبح در آستانه جشن قربان از بیمارستان شفا و بخش های آن بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گـزارش هه نـگاو،

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سقز از بیمارستان شفا و بخش های اورژانس، آی سی یو، التور، سوختگی، کودکان، نوزادان و نوزادان ویژه بازدید میدانی به عمل آوردند.

این بازدید در راستای پیگیری های چند ماه قبل اعضا شورای شهر از بیمارستان شفا انجام شد 

خوشبختانه پیشرفت تغییرات تاکنون رضایت بخش بوده است

دکتر بهرامی گفت بیشتر سعی ما همکاری تنگاتنگ با دانشگاه علوم پزشکی است تا اعزام بیماران به سنندج کاهش پیدا کند . و کلیه خدمات پزشکی در بیمارستان شفا سقز انجام پذیرد .

دکتر خسروپور، رئیس شبکه بهداشت سقز :

دستگاه های بیمارستان شفا تا حدی با استان برابری می‌کند ولی شهرستان سقز پتانسیل بیشتری برای دریافت تجهیزات بهتر دارد.

بخش اورژانس بیمارستان شفا ۱۰ پزشک عمومی دارد که  هر روز در دو شیفت پزشکان مشغول به خدمت رسانی می‌باشند و ۳ دکتر طب اورژانس در این بیمارستان به مردم فهمیم شهرستان سقز خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی افزود : ۲ تخت شستشوی سوختگی در این بیمارستان موجود می‌باشد که در استان کردستان فقط شهرستان سقز داراست.

ملاقات در بخش آی سی یو امکان پذیر است،

هر تخت یک پنجره دارد که برای مشاهده وضعیت حال بیمار از طرف بستگان بیمار میسر‌ می‌باشد.

ارباب رجوع بیمارستان شفا از پرسنل زحمت کش بخش آی سی یو و پرسنل زحمت کش بیمارستان شفا بابت ارائه خدمات مطلوب تقدیر و تشکر کردند.

 دکتر بهرامی خاطر نشان کرد : از تمامی پرسنل زحمت کش و تیم های درمان شهرستان سقز در اسرع وقت تجلیل خواهد شد.

 

گزارشگر و عکاس : فربد باوهء

بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان بازدید از بیمارستان شفا و عیادت از بیماران در آستانه جشن سعید قربان